Deniiiza Bibs silikon emzik tercih ettim. Kauçuk olanin sistiğini duydum. Silikonu kullanan anneler onerir mi acaba
begonvilko Ben de onlardan almak istiyorum. Kullanan bir arkadaşım var, bebekken kauçuk kullanmış ama şimdi silikona geçtim diyor. Bir sorun yaşamadım dedi bana şişme gibi. Ama ben de çok duydum şişme yaptığını.
Deniiiza begonvilko evet kauçuk şişme yapıyormuş ama silikonda öyle bir sorun yok. Acaba bebeğim alir mi onu merak ediyorum
Gizemin-minnakI @Deniiiza kauçuk doğal olduğu için şişyor . Ve onu 3 haftada bir değiştirmek gerekiyor zaten . O yüzden slikon mantıklı. Kauçuk için en fazla kullanım süresi 1 ay . Büyüyünce atmak gerekiyor . Bebek emziği sevmemeye başlıyor .
Deniiiza Gizemin-minnakI evet o yüzden silikon tercih ettim ben de. Her sey zaten ates pahasi. bir de 3haftada bir emzik degistirirsek yandik