Merveikratanem Tomrishatun hayırlısı olsun o kadar tedavi gördüm olmadı tedavisiz hamile kaldım sonra ikizlerime hamileyim şuan
Ruya1106 Merveikratanem buradaki çoğu sonradan hamile kalan arkadaş tamamen kafamdan attım hiç beklemedigim zaman oldu diyor. Demekki öyle oldu seninde tam umudu kesince Allah veriyor demekki.cok düşünmek üstüne düşmek strese sokuyor sanırım o zamanda olmuyo
Tomrishatun Ruya1106 hepsi içinde canim bu ay basliycak gecen ay yarım.kaldi corono oldum tekrar iğne parasi vercem 3 bin tl falan yapcak birsey yok Rabbım isteyen herkese versin
Merveikratanem Ruya1106 bir nevi öyle kızımda öyle oldu ama ikizlerde stres yapmadan 6 ay olmadı 6 ay sonra ikizler oldu o hocayla konuştuktan hemen o ay hamile kaldım
Derenils Ruya1106 canım maddiyatin sıkıntısı da stres yapar insana strese bağlı da bir çocuk sahibi olamazsınız o yüzden belirli zamanlarda dene baktın olmuyor kendinizi toparlayın tüp bebek yapın sakin olmaya çalış bir seylerlekafani dağıt
Merveikratanem Tomrishatun Allah yardımcınız olsun rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin biran 🤲😘
Bfduam Mom54544 tüp totalde ne kadara mal oluyor? Neyse ki Rabbim nasip etmiş, geçmiş olsun yaşadıklarınız için.
Mom54544 Bfduam Kisiden kişiye değişir sanırım ya bizim neredeyse 25 i geçti raporsuz özel hastanede muayeneler tahliller kontroller 33.haftaya kadar bide öncesinde laparoskopi falan hepsi içindeydi gibi binara hesapliyodum sonra ipin ucu kaçtı 😂
Merveikratanem Bfduam bende kist var dı alındı doktor en iyi içini çocuk temizler dedin1 sene olmadı sonra tedavi denedik 4 sene olmadı
Bfduam Fatma_4224 kırıcı olanlara haddini hatırlat öyle bi hakları yok üzme kendini ve izin verme seni üzmelerine.
Bfduam Merveikratanem Allah’ın işine bak sonra kendiliğinden olmuş. Bı tanıdığım 20 küsur sene sonra olmuştu.
Mom54544 Bfduam Amin cümlemizin inşallah evet Malesef biraz zor sabrın sonu selamet olunca iyi tabi de
Merveikratanem Bfduam aynen öyle canım Allah’ın takdiri oraya bizden sonra kaç kişi daha gitti çocuğunun hamile olduğunu duydum
Kurbagaopenkiz Ruya1106 asilama da gebelik orani %10-15 neden butce probleminiz varsa direk tup bebek yapmadiniz? 1 tup bebek parasi bosa harcanmis o kadar kullanilan ilac ve psikolojik yipranmada cabasi allah yardimciniz olsun
Ruya1106 Kurbagaopenkiz Doktorum bu şekilde yönlendirdi birde asilama ile hamile kalanda çok var tutma ihtimalini düşünmeden gecmiyor insan.ilk aşılamam için 2800 TL masraf ettim şimdi de 1550 ödedim daha tüp Bebek fiyatları 15 binin üzerinde çok araştırdım.