kiraz_8 Avrupa da yaşıyorum şişli hamidiye etfal çayırbaşı ek binasına gidiyorm yani şahsen ben çok memnunum hastaneden doktorların ilgisi felan cok güzel doğum içinde hep duyduğum kadarıyla çok iyi diyolar hep boş yeni bina olduğu için temiz gayet yanı doktorum konusurken bana sarılıyor bile oladar diyebılırım sürekli baska doktor bulsamda randevu hepsi ilgili geldi bana bilmiyorum tabi