Hacere Onurbunur yapılıyor sanırım ama ben bu testleri çok saçma buluyorum hatta bazı doktorlar hiç önermiyorlar bile
Lina2015 Onurbunur benim 2 li temiz çıktı doktorumuz 3 u de istedi canim şükür oda temiz çıktı sırada ayrıntılı var
Ftmsgr Onurbunur valla canım 2 li istedi doktor 12. Haftada yaptırdım temiz çıktı 3lüde istedi tekrardan yaptırmadım ne gelirse Allah’tan☺️
aybkaslan Onurbunur Benim 2 li testim temiz çıkınca doktorum 3 lü teste gerek duymadı ama bazı doktorlar istiyormuş bu size kalmış tabi
Onurbunur Ftmsgr bende yaptırdım temiz çıktı 3 lüde kötü çıkarsa aldıracak halimiz yok evlat evlattır yani