Serpiiilllo Canim ben 8. Haftadan beri kullanıyorum şuan 25 olduk hala devam hem folik asit hem balık yağı bir çok vitaminde var içerisinde doğuma kadar da kullan dedi hemde bebeğe kilo aldiriyor biraz kokusu ağır ama sürekli balık yemek istemeyen biri olarak memnun kaldım ben 🙂