Merhaba kızlar sağlık ocağına 2. İzlemim için gitmiştim 28 haftalik hamileyim kandaki protein miktarım düşük çıktı (5,8 g/dl) aile hekimi kadın doğum doktoruna gözükmemi söyledi idrar kaçağı olabilir falan dedi , internetten de araştırıyorum başına gelen var mı korkulacak birsey var mı endişeleniyorum açıkçası