Acemianne_ halam var. Günde bikaç tane içiyordu. Bebeği erken doğdu, uzun zaman küvezde kaldı, boğmaca oldu, öksürmekten mosmor oluyor boğulup gidiyordu. Emziremedi bebeğini. Ne olur bırakın, ben 20 senedir günde 1 paket içiyordum. Asla vazgeçemem sanıyordum. Öğrenir öğrenmez bıraktım. Ben bırakabildiysem herkes bırakır diye düşünüyorum inşallah bırakırsınız 🙏