Miniktosbaa Kızlar düdüklü tencere alıcam şiddetle tavsiye edeceğiniz düdüklü varmı bana kısa sürede iyi pişiren eti lokum gibi yapan düdüklü lazım tavsiyelerinizi bekliyorum 🌸
Miniktosbaa Zavira16 Cicilibicili herkes fisleri öneriyor kullanımı nasıl kolaymı kaç dkkada pişiriyor??
Asena17 Adini tam bilmiyom ama eski dudukluden kullaniyorum ustu sallananlardan ve bi sorun yasamadim 5 dk yemek pisiyor valla😄
Cicilibicili Miniktosbaa normalde düdüklüden gerçekten çok korkarım ama fissler aşırı güvenlikli o konuda. Ve çok kısa sürede pişiriyo. Kitapçığı var pişirme süreleri. Ama diğer düdüklülerden daha kısa sürüyor. Eğer bütçeniz varsa bence fissler bakın
Calisananne25 Miniktosbaa tek kelimeyle fissler diyorum üzerine tanınam. Nohutu 10 dk tutuyorum. Dana etini de 15-20 dk tutuyorum hatta 20 fazla geliyo, sebzeleri söylemiyorum bile börülce 2.5 dk o kadar söyliyim. Kullanımı çok kolay; açıp kapatması herşeyi.
Miniktosbaa Calisananne25 bu tavsiyeniz üzerine hemen fissler alıyorum çok teşekkür ederim bana iyi pişirmesi önemli kısa sürede pahalı olması önemli değil 1 tane alıyorum iyisini alayım 🌸
Heather Miniktosbaa fissler diyolar ama bence çok pahalı pahalı. Tefal kullanıyorum 4 yıldır elim ayağım.
Esragnss Miniktosbaa karacanın düdüklüsü kesinlikle mükemmel kullanıyorum sürekli herşeyde asla elimden düşmüyor
lunam Ben karacadan set şeklinde almıştım evlenirken, iki tencere şeklinde. 5 yılı geçti hala kullanıyorum, çok da memnunum.