Gokce91 Bazı doktorlar 1 ay sonra diyor, ama duyduğum kadarıyla ilk günler verince memeye alışıyormuş ve bebekler emme iç güdüsü karşılanınca mutlu oluyormuş. Sizin tecrübeleriniz nedir?
annesinin_beybisi Gokce91 verebilirsin ama sürekli değil emzik emme refleksini güclendiriyormus bu yüzden verebilirsin ama aliskanlik olmasa iyi olur
Mervesude01 Gokce91 valla canım yalana gerek yok ben doğumdan hemen sonra verdim 1 gün sonra mı ne vermeye başladım çokta iyi oldu 1 yaşında hala emzik ağzından düşmez
Mervesude01 Gokce91 verir vermez emme iç güdüsü oluştu mememi almaya başladı önce almıyordu alıştıktan sonra aldı
Civcivim_34 BrcYrt evet ya yoksa emmiyorlar ben oğluma alıştıramadım ama yeni doğan bebeğime hemen vericem
Denal Mervesude01 zaten emme ic güdüleri var bunun emikle ilgisi yok…ben ilk dogumumda vermedim iki aylık veya bir aylıkken verdim birkaç kez uyumasi için çünkü uykularimiz yoktu sese bı turlu alistiramadim her yolu denedim daha dedim bu böyle kabullendim sonra vermedim iki yaşına kadar emdi ikinci dogumumda uykuda sıkıntı yasarsam bu sefer uyku geçişlerinde ve uyurken verecem
Mom62266 Gokce91 instagram da anneler için bilgi yazısı okumuştum bebeğe hemen emzik vermeyin diye aç olma hissini unutuyorlar mış diye ne kadar gerçeklik var yok bilmiyorum 🤷🏻♀️
Defnemom Gokce91 ben ilk kızıma hastanede verdim ikinciye de vericem hemen göğsümü tutu güzelce emdi faydası var bence
Omerhatice Gokce91 oglumdada kizimdada doğduğu gun verdim Emmelerindede bir skti olmadi meme konusunda Emzigidr tuttular Oglum 3 yaşında hala bırakmadı ama sadece 3 aylık kardeşi alıyor diye o aldığı zaman istiyor yani dudak tiryakisi veya kıskançlıktan diyebilirim.. onunda konuşmasında veya dış yapısında herhangi bir sıkıntı yaratmadı bize çok şükür ☺
Gokce91 O zaman hastane çantasına koyuyorum, ilk fırsatta vericem, sonra rahat ederim en azından, bıraktırması da zor olmaz diye düşünüyorum, illa yöntemler işe yarar 😅
Selin12- Gokce91 emzik çok büyük bir kurtariciniz oluyor gerçekten hem emme refleksleri güçleniyor hemde atıyorum mama vereceksiniz o zaman olana kadar hemen sizi kurtarıyor
Gokce91 Selin12- kimi görsem emzik alıştıramamış bebeğe, o yüzden ben de hemen vereyim alışsın istiyorum inşallah alışır, annemler reçele bandırıyormuş eskiden, şimdi çocuk büyütmek daha zor diyorlar 😅
Selin12- Gokce91 ben de bandirmistim ama bir sefer bir daha yapmadım alıştılar çok rahat etmiştim dis yapısı filanda bozulmadı çok şükür
Alka Gokce91 bugün bi doktor yazısı okudum. 1ay sonra verilir diyordu. Meme reddedermiş hemen verilirse.
Heather Gokce91 ilk 15-20 gün sarılık tehlikesi nedeniyle bol bol emzirmek gerek malesef bu süreçte emzik sizsiniz🙈 sonrasında vermek daha doğru olur.