Merveee34 Kucukmucize ben 3 sezaryen doğumda da bir kumaştan kuşak gibi belime bağladım zaman geçtikçe yaram iyileştikçe daha da sıktım . Hepsinde de 1.ayımda sıfır göbekti . Simdi bu doğumdan sonra da öyle yapmayı planlıyorum
Sirince-anne34 Merveee34 sezeryandan kaç gün sonra bağladın canım. Kumaştan sonra korse falan kullandın mı
Merveee34 Kucukmucize yine de doktoruna danış canım .ilk zamanlar zaten çok sıkmayacaksın bir sorun oluşturacağını sanmıyorum
Gizemin-minnakI @Merveee34 benim teyzem de çarşaf bağlatıyordu eşine sıkıca. Gerçekten dümdüz oluyor . Bende korse almasam da çarşaf mi bağlasam acaba bilemiyorum. .
Merveee34 Sirince-anne34 korse kullanmadım canım . Değişti hep .ilk doğumda 5.günlerde 2.doğumda 1.haftada 3.doğumda 2.günde bağladım