Kumru_ Kızlar bebekler ne zaman doğum pozisyonu alır. Doktor makat geliş dedi bebeğim için. Düzelir mi dedim. İnşallah dedi🤪 Yani şuan dönmek için yeterli yeri var mıdır? Doktor çok ilgisizdi ☹️
Aysencanbay9595 Kumru_ MeRHaBa cANİM bende 3o haftaya kadar makat gelişiydi 31de dönmüştü şuan baş asaga gelişte 🥰🥰🥰
Hilal391 Benimde aynıydı şu an 35. Haftadayım düzelmiş normal doğum gibi görünüyor inşallah sizinde öyle olur inşallah
Kumru_ Kızlar 30+4 olduk. Hastane randevuma da daha var. Düzelip düzelmediğini anlamamin bir yolu var mı acaba