Denizyildizii yanı hıc bulantı yasamadınız bebegınız kızdı bende kıza daır butun belırtıler var kusma ıc bulantısı harıc ama herkes bana kesın erkek dıo 12 haftalıkta erkege benzuı dedı doktor 16 da %60 kız dedı sımdı 20 haftada randevum var onu beklıyorm ben sureklı yanı hamıle kalmadan evlenmedende kız ıstıyordum hep dua ettım kızım olsun tabıkı erkek olsads ben aynı duyguları aynı sevıncı yasıcm asla farklı bısı olmz ama hayalım hep bı kızım olmasıydı