Barlascemom Bebeğiniz için kıyafetleri nasıl alıyorsunuz kızlar geneli 1-3 mu 3- 6 mi hangisi daha iyi ve mantıklı olur? Kış bebeği olacak Kasım ilk haftası bekliyoruz bebeğimizi🤗
Leylaakcay @Barlascemom Bi kaç tane 03 Aldım. 1.3 aldım 3.6 ay aldım Şimdilik yeteceğini düşünüyorum 😌🙏
Mina2017 Ben 1-3 ay aldım 6,7 takım.yıkayınca birazda çekme olucak haliyle.bez falan derken anca olur diye düşünüyorum.diğerlerini 3-6 aldım