esmerrmm Kizlar sonunda sonuclarim cikti randavuma daha var burda bilgili annelerimiz vardi bakabilirmi cokmu yuksek ilacmi yazarlar dogumami alirlar basina gelen varmi ne olacak39 haftayim https://resimyukle.io/r/vVQbQQjGtu
Senaa0 esmerrmm merhaba evet benimde 10.8 çıkmıştı yatış vermişlerdi sizinde yüksek . Randevunuz ne zman
esmerrmm Senaa0 randavum yok ama doktor sonuc cıkınca acile getir goster demisti yarin gostericem sonucu . Size kac haftalikken yatis vermislerdi
Senaa0 esmerrmm o zman bekletmeden gidin gösterin . 37 hftaliktim ben . Değerlerim düşünce yatisa gerek kalmadı