Arkadaşlar merhaba, 4 haftalık hamileyim. Covid oldugumuzu öğrendim. 10-12 haftalarda olsaydım çok tedirgin olmazdım ama gebeliğin başındayım daha hiçbir şeyi oluşmamıştır diye biraz tedirginim. Doktoruma yazdım henüz görmedi. Bu durumu yaşayan oldu mu?