Kdr2709 Merhaba🥰38+2 doğuma az kaldı doktorum normal veya sezaryan sen bilirsin dedi sizce hangisi kolay korkuyorum normal doğumdan biraz 🤭😊
teletabi Kdr2709 kişiden kişiye değişiyor kuzum bu. Ben normal doğum yaptım çok rahat ve kolaydı. Ama sende farklı olabilir. Sen hangisinde kendini iyi hissedeceksen onu seç🥰🤗
H_myra1 Kdr2709 normal dogum yapmanız da bir sakınca yoksa akışına bırakın bence bebek zaten kendi dogum şeklini belirliyor normal diyip son anda sezeryan yapanda oluyor siz normal dogum diye çıkın yola mevla hangisini nasip ederse artık ve her dogum kişiye özeldir başka dogum hikayeleri sizi etkilenmesin 🤗
987123 Normal doğum tabikiiii benim bu üçüncü kısmet olursa onu da normal yapacağım normal doğurursan hayatın kurtulur dikiş derdin olmaz ayaklanırsın süt derdin olmaz kimseye muhtaç olmazsın rahmin tahmininden çok daha erken toparlanır
alparslanannesii1661 987123 normal dogum yapip 40 gun dikislerden kendine gelemeyen birinj okudum burda nasil hayati kurtulur 😂🙈
Morvy Kdr2709 ben 10 cm açılmayla öncesinde suni sancıyla ve 1 saat ıkınmadan sonra kendimi ameliyat masasında buldum. Çok zor ama yaşıyorum🥲
H_myra1 HazelDerin dikiş normal dogumda da oluyor ya benimde 3 içten 3 dıştan vardı 2.sinde 4 taneydi 3.dogumum olacak aralıkta bakalım onda ne olur 😅
Morvy 987123 kızımın kafası yamuk geliyormuş doktorum eliyle bile düzeltmeye çalıştı ama nafile en sonunda dayanacak gücüm kalmamıştı hemen ameliyata aldılar genel anesteziyle sezaryen oldum😞