VesileOztrk hiç düşünme canım boşuna korkuyorsun çünkü doğum hayatı boyunca bir kadının başına gelecek en güzel şey bence 2 doğum yaptım iki çocuğum var ve bu hayatta onları doğurduğum günden daha güzel bir gün yok benim için canınız biraz acıyor ama o minik beden minik gözler size muhtaç olması, en önemlisi sizin canınızdan bir parça olması herşeyi unutturuyor zaten, bide dogum bir anda olup bitiyor canım hiç düşünüp korkma, hamileliğinin tadını çıkar ve günü gelince minik kuşunu al ve çık🐣😍🥰🥰