mathildaa Ufuk pcr testi yaptırın nolur nolmaz. 3 gündür bende de var ama burun ve geniz akıntısıda var. Dun test verdim negatifti, grip olmuşum. umarim sizde de bisey yoktur
mathildaa Ufuk hamileyken hic bisey kullanamıyoruz zaten bol su, corba, portakal limon suyu, gunde 1 bardak ıhlamur içiyorum ben, anca bunlari yapabiliyoruz
busra5501 Ufuk merhaba salgın var kovit için önce test verin.iğne başlıyorlar sulandırıcı. Sonra ıhlamur, ballı limon, bol su ve çorba iyi gelecektir. Geçmiş olsun inşallah 🙏 🌼
Denizyildizii Ufuk yaptırın bisey cikarsa erkenden müdahale edilsin covid pıhtılaşmaya sebep olur. Bebeginiz icin zararlı
Cansel1307 Ufuk ayy ne olur geç kalmadan yaptırın aynı şikayetler vardı bende dün kovit olduğumu öğrendim doğumuma 1 hafta var 🥺
mathildaa Ufuk bende korkuyordum dun ilk kez yaptırdım. Bi 15 20 dk genzim yandı sadece. Bisey diyemiyorum zaten her halükarda ilac alamiyoruz sen bilirsin. Yat dinlen bol sıvı tuket
busra5501 Ufuk normalde verilmiyor. Kovit olanlara doğuma kadar yada bir ay iğne şeklinde veriyorlar. Yarına kadar düzelme olmazsa gidin içimiz rahatlar ama soğuk algınlığı salgınıda var inşallah birşey çıkmaz
DenizveKumsal Bende de aynı covid belirtileri vardı eşim ve oğlumda da. Gidip üçümüz de test yaptırdık çok şükür normal hastaymışız 🙏🏼 Sizde bi gidip yaptırın bence
Ufuk Annevebebegininsorugunlugu tskr ederim ama koku ve tat almada sıkıntım yok sadece ateş öksürük ve nefes darlığı var
busra5501 Cansel1307 çok acil şifalar diliyorum Allahım iyiliğinizi versin.. Doktor ne verdi ilaç ve tavsiye olarak