Merhaba Mayıs ayında hamilelik düşünüyorum diye doktora gittim tüm testlerimi yaptı devlet hastanesi. Testlerim de ıgg ve ıgm diye virüsü gördü. Ve bu virüsü daha önceden geçirdiğin için bağışıklık kazanmışsın dedi. Eylül ayında yani bu ay 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Tabi doktorum aynı doktor yine testlerimi yaptı bir sorun yok eşi ıgg ıgm virüsü yine pozitif yani bağışıklık kazandığımı görsteriypr. Devlet hastanesinde ki doktor çok iyi binlerce hastası onda Doğum yaptı başhekimden kaynaklı tanıyorum. Ancak bugün özele gittim ağrım var diye geçmiş tahlillerimi gösterdim ıgm virüsü pozitif hamilelik esnasında mı geçirdin yoksa önce mi onun için bi test yapmamız lazım dedi orada heyecandan ona Mayıs ayında da pozitif olduğunu söyleyemeyi unuttum. Sizce o testi yaptırayım mı yoksa devlet hastanesinde ki doktorumun randevu gününü mü bekleyeyim. Özele pek güvenmiyorum devamlı para tuzağı ilaç bile yazmadı devlet folik asit vs tüm ilaçları yazdı bu hep haftaya gel diyor. Doktorumu değiştirmeyin aynı doktorum neyi uygun görürse onu yapayım diyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu hanımlar. Teşekkürler şimdiden.