İdrarda enfeksiyon yok bakteri yok üreme yok mantar yok bebekte de sıkıntı yok denildi kanama alanı yok rahimde açılma vb.yok ama belimden kasığıma vuran sancı geçmiyor ve lavaboya gittiğimde akıntı ile kanamam oldu 2 defa kanamanın sebebini bulamadılar ne olacak böyle bilmiyorum ☹️☹️