Cagla-91 canım benimde 2. Gebeliğimde başlarda normaldi ben hiç değer vermedi 2 ay sonra rutin kontrol diye gittim orda çıktı devlette sıra bulamadığım içinde 10 gün gibi bekleme sürem oldu o yüzden endişelenme☺️ Doktoruma sorduğumda o haftalarda bebeği etkilemez ama tedavisine bakın demişti ☺️