Merhabalar, 35 haftalık hamileyim son 2 haftadır ayağa kalktığımda vajinada bıçak saplanması gibi bir acı hissediyorum. Batma hissi ve bebek sanki çıkıverecekmiş gibi baskı oluyor. 5 dk bile yürüyemez oldum. Ağrı girdiğinde dik durmamı engelliyor iki büklüm kalıyorum. Doktora sorduğumda bebeğin başının aşağıda olduğunu istirahat etmemi söyledi ve proluton depot iğne verdi. Erken doğumla ilgili birşey söylemedi ve detaylı bir açıklama getirmedi. Böyle birşey yaşayan var mı normal olup olmadığını merak ediyorum.