Esmakorkmaz Ayıma yeni girdim 31+3 üm şu an ama hiç iştahta artma yemek yeme isteği gelmiyo aksine az yiyorum hemen doyuyorum. Bu nedenle az az sık sık yemeye çalışıyorum günlük meyve vitamin almayı ihmal etmiyorum abur cubur yemiyorum sadece kek çikolata bunun dışında hep sağlıklı besleniyorum. Ama bebeğim için artık daha fazla yemem mi gerekli ben doyduğum kadar yediğim için onun kilosunu etkiler miyim? Gelişimi için sakıncalı bi durum mu bilemedim. Herkes son haftalar artık daha çok yediğini vesaire yazıyor ben de aksine iştah kaybı var sizde de böyle mi?
Bynkelebek Esmakorkmaz Ben de 33 haftama girdim bende tam tersi çok istahliyim gece bile acikiyorum yetmeyince şekerim dusuyo gibi oluyo hurma ile bastiriyom 🤷🏻♀️🙃