Kızlar 14 haftadayım tam olarak akıntım oluyordu ama bugün daha fazla bi oldu sanki su gibi ve kasıklarım çok agrıyor bu normal mi yoksa bi doktora mı başvurmam gerekiyor ve hala kendimi halsiz ve mide bulantısı içinde hissediyorum deneyim Li gebeler eminim ki vardır yazabilir misiniz acaba 😢