Cansukrb Şuan kuvezde doğum güzel geçti ama suyum fazlaydı bebeğim karnımda su yutmuş ciğerlerine sıçramış yarın entube edicekler nekadar duracağı belli değil 2400dogdu
Busra_gunyuzlu Cansukrb Allah tez zamanda sağlığına kavuştursun inşallah kuzum onlar çok çok güçlüler bebekler hemen çıkar ınsallah 🙏🙏🙏 sancı mı geldı de doğum oldu nasıl oldu
Mehtap23 Cansukrb 34+5 Benimde erken gelme gibi bi durum var suyu normalde azalması lazımmış ama benimkinin azalmamış. bugün 2650 kilo dedi sancımda çıktı zaten daha öncedende başlamıştı. Doktor eğer Doğum başlarsa artık durdurmayız dedi . Bol bol dinlen hiç bişey yapma dedi zaten yapmıyorum ama korkuyırum bende . Allah bebeğine açil şifa versin biran önce al kuçağına inş.🤲
Cansukrb Busra_gunyuzlu evet sancım vardı akşam iki serum taktılar hafiflemedi 7cm olmuştu sabahta doğum oldu canım amin inşallah vallahi evet gucluleer ama arkadaşımın bebeği o sebepten 2.5ay yattı hayırlısı bakalım
Cansukrb Mehtap23 amin inşallah canım banada öyle dedi dinlen diye ama evde iki çocuk daha vardı ve ağar iş yapmıyordum zaten kısmet buguneymis hakkımızda hayırlısı olsun tek iyi olsun yatma süresi önemli değil
Mehtap23 Cansukrb benimde oğlum var birinci sınıf zorlanıyorum ama dinlenmeye fazla fazla vakit ayırıyorum yinede faydası olmuyır her gittiğimde bişey ekleniyor.
Ogretmenanne91 Acil şifalar diliyorum.su yuttugunu nerden anladılar.ultrasonla mi anlaşılıyor,yoksa nst de mi çıkıyor.5 gündür hastanede yatıyorum erken doğum riski,yüksek şeker nedeniyle.bir kez bile ultrasonla bakmadılar.icim hiç rahat degil
Cansukrb Ogretmenanne91 doğumda yutmuş sanırım canım yada öncesi bilmiyorumki benim zaten açıklık vardı 2. 3 cm sonra ilerlerdi işte doğum oldu 35i doldurmadan kızım 36+3te doğmuştu gerçi şimdiki dogumumda bebeğin xigerlerinde sıkıntı yokta suyu yutunca ciğerine sıçramış onlar iki gün 1hafta diyo ama biliyorum fazla surucek evladım iyi olsunda kaç ay yatarsa yatsın