Ben liv hospital doktor eyyüp süer timura gidiyorum. Ondan önce defa life a gidiyordum doktor telefon numarasını vermedi. Ve muayenrlerim 5 dakika sürüyordu girmem le çıkmam kısacası memnun kalmayınca 6 aylıkken doktorumu değiştirme kararı aldım liv hospitala gittim. Ve o kadar memnunum ki anlatamam. Gerek hastane temizliği sakinliği olsun. Gerek doktorumun ilgisi bilgisi ne zaman mesaj atsam anında cevap verir ilgilenir. Kısacası çok çok memnunum şuan 36. Haftadayız normal istiyorum bakalm nasıl olucak hayırlısı ile kucaklarımıza alalım inşallah 😇