Kızlar özellikle dogum yapan tecrübeli anneletir merhaba
bu ultrason cihazlarındaki kilo yanıltır mı? Bebeğimin tüm testleri yapıldı çok şükür hiç olumsuz bişeyle karşılaşmadık benim şekerimde yok ama haftasa daha fasulye kadarken iki hafta önde çıkardı.30dan sonra 3 4 5 fln demeye basladı doktor ama böbrekleri hep kontrol ediyor ve iyi dedi suyum fazla değil.şeker testimde yapıldı normaldi.Doktor olumsuz bişey demesede vesvese yapıyor insan.Başına böyle bişey gelen var mı??