Dila71 Mhtpkc Emar sıkıntı değil ama tomografi çok yüksek radyasyon içeriyor malesef 😔 mutlaka perinataloga görünün
Mhtpkc 1anne2nefes çekilirken bilmiyordum 3 senedir olmuyodu çünkü gebelik doktor perinataloji dedi gerekirse gebelik sonlandırırlar dedi