3prensessannesi Kızlar 20 haftalık bebislerinizin cinsiyeti ne, net öğrendinizmi kızmı yoksa erkek ayımı bu şubat ayı görelim 🌼🤗
Yzaman 3prensessannesi 16 haftalıkken öğrendim kızım olacak ama bizim doktordan çok bilen insanlarımız erkek diyor 😁
Belizmoms 3prensessannesi ben 13 haftalıktan öğrendim kız dedi şuan 22 haftalık olduk doğumum Şubat 2 🥰
Gmzplt23 3prensessannesi 16 haftalıkken öğrendik cinsiyet partisi yaptığımız için kesinleşene kadar bekledik kızımız olacak Allah’ın izniyle şimdi 20+1 iz ❤️🌺
Tugbamete 3prensessannesi bize 20.haftaya kadar erkek denildi 21.haftada detaylıda net olarak kız olduğunu öğrendik şuan 22+1 deyiz ilk doğumum sezaryen olduğu için tahmini doğum tarihini kestiremiyorum doktorum SSVD istiyor ama ben daha kararımı veremedim
Gizemin-minnakI @3prensessannesi 12 haftalkken söyledi doktorum . Oğluşum olcak inşallah🤲🏻 21+5 iz Ocak olcak doğumumuz nasipse 🥰
3prensessannesi Tugbamete banada başta erkek sonra kız dediler net beli değil yani benimde detaylıyi bekliyorum bende 😊
Gmzsf 3prensessannesi 22 haftalık olduk oğlum olcak Allah’ın izniyle sağlıklı bi şekilde kavuşmayı nasip etsin Rabbim cümlemize 🥰🥰