Umudumsuun 3 ayda değil 2 ayda bir yaptırın mümkünse igne yaptırın hapı kusup sizin fark etmediginiz olmuş olabilir test yaptırın hastanede de tuvaletiyle ilgilenmediyseniz çok endişelenmeyin benimde kedim var kuru mamq dışında haftada bir yaş mama verin ev yemegi vermiyosunuzdur diye düşünüyorum sucuk salam sosis verilmişse oda yapar balkonda böcek yemişsede yapar ama bence paraziti hap şeklinde alıyosa onu kustu ve siz fark etmediniz