Ayniyim bende bende…
Hatta bi onceki utrasomda, bebegimin ayaginiu yamuk gibi gordum, doktor da biraz orada durup bakti, bisey demedi ama…
Allahiiimmmmm nasil endiselendiim nasil endiselendiiimmm…
Daha detayliya girmedim, doktor 22. Haftalarda daha iyi olur dedi, ben de bekliyorum, her turlu endise var ama, annelik baska ya🥺🥺🥺