Halimeege Kizlar kız kardeşim ve yeğenim pozitif çıktı ve biz cuma günü görüştük şuan gribim ama boğazım acıyor ve boynumu tasiyamiyorum 26haftalik gebeyim geçen sene bu zamanlarda covid geçirmiştim korkuyorum varmı böyle yaşayan asida. Olmadım
Melikee7 Halimeege geçmiş olsun. Test yaptırın öncelikle. Benimde burun akıntısı ve hapşırma gibi grip belirtilerim vardı pozitif çıktım 7. Günüm :( bende aşısızım geçen sene de geçirmiştim. 36.haftadayım
Halimeege Melikee7 hiç istemiyorum test yaptırmayı pozitifsemde ne yapicaklarki ilaçta kullanamam evde bol vitamin alicaz artık inşallah daha fazla kötülemem
Melikee7 Halimeege ilaç veremiyorlar ama gerekli görürlerse kan sulandırıcı filan verebiliyorlar. Takipte olmakta fayda var
marbling10 Halimeege valla doktorumla görüşemedim ama filyasyon ekipleri, bir ilaç veremeyiz bol c vitamini, d vitamini ve çinko tüketin. Acil bir durum olursa 112 yi arayın dediler. Kan sulandırıcı kullanıyorum zaten
Halimeege marbling10 bende kansızlık var kan ilacı kullanıyorum geçen sene geçirdiğinde de emziriyorum ilaç kullanmadım 1 sene oldu tat koku yok yeni yeni geliyor ama geçen sene olduğumda çok ağır geçirmiştim belkide sadece gribim