Nisanur98 Kızlaar gebeliginiz nasıl geciyor? Haftada bizi neler bekliyor hadii bilgi alısverisi yapalıımmm 💕
Eylul2797_ Nisanur98 cinsiyet ögrendiniz mi ben 15 haftalıgım cinsiyeti ögrenemedim İcin alısverise baslayamadım ögrenseö yavas yavas almaya baslıcam
2erkekannesiii Nisanur98 merhabalar 16+3 hafif çıkan bir göbek ve uyku halinde bir ben olarak şükür güzel gidiyor pazartesi kontrolüm var inş sonra da ayrıntılı ultrason zamanı geliyor zaten
Nisanur98 2erkekannesiii benim uyku halim 1 aydır yok gectii gebeligin ilk trimesterında fazlaca uykum geliyorduu evet göbiş artık kendini belli ediyooorr
Ikincimelek Bende 16+3 olduk oğlusumla🧿🤭🥰 suanlık iyi gidiyo skur ..hissetmedm daha ikinci hamileligim..
Nisanur98 Ikincimelek yaa ben cok minik minik hissediyor gibiyim bir an önce tam anlamıyla hissetmek istiyorum🌸🙏🏻💕🧿