Sema_hysz Gmz35y hayır kızım olucak allah nasip ederse ay valla kafamı karıştırdılar ya😅😅😅 herkez erkek diyor ya erkekse pembeleri napçam ben😅😂
Gamzeparlak1 Sema_hysz bugün 30+0 oldum Geçen pazar görümcem ve eltim bana da göbeğin düşmüş dediler de anlamı ne diye onlara soramadım. 😃 Teşekkür ederim.
ozlem6610 alyavetuna son ayinda dogum yaklasiyo ya canim gobek asag inermis onada dusdu derler dogum yakin demek oluyo 🙂
Burcu-baby Sema_hysz pek düşmüş gibi değil canım daha da aşağılara iniyor mide kısmında baya bi boşluk okuşuyor katın artık daha çok kasıklara yakın duruyor düştüğünde seninki normal gibi geldi bana