alyavetuna Sema_hysz dusmus mu derken. benim 2 gebelikte te karnım aşırı aşağıda herkes öyle dusmus diyor. ne demek oluyor dusmus olmasi
H_myra1 Umudayolculuk36 benimde aşagıda bazen diyorum düşecek neredeyse😂 normalde göbek düşünce göüs altından 4 parmak kadar boşluk olur derler benim bi 5 parmak var
H_myra1 alyavetuna bebek kanala girmiş demek oluyor benimde 3.gebeligim 3ünde de aşagıda karnım amayapısı öyle kiminin aşagıda oluyor demekki kiminin yukarı da oluyor 😅
Duygu0621 alyavetuna karın aşşağı doğru inince bebeğin geleceği zamanının az kaldığı anlamına geliyormuş
ozlem6610 alyavetuna son ayinda dogum yaklasiyo ya canim gobek asag inermis onada dusdu derler dogum yakin demek oluyo 🙂
Tunammm Sema_hysz Yok benim göbek deliğim daha aşağıda duruyor herkes düşmüş dedi sizin ki şuan gayet normal görünüyor kaç haftalık?
Sema_hysz Tunammm 34 haftamdayım görenler aa göbeğin düşmüş doğun yaklaşmış diyolar da ondan sordum bende
Sema_hysz Mervenurns canım googleye resim yükle yazıyorsun ondan sonra resim seçiyorsun bitane o resim yüklendikten sonra kopyalayıp buraya yapıştırıyorsun