Kızlar 3 gün öncesine kadar rüyamda hep kız bebek görüyordum hatta eşimde ben kız hissediyorum kız olcak diyo, bugün rüyamda bi arkadaşım bana çocuğun doğdu diyo ne oldu diyorum erkek oldu diyo, arkadaşımın elinde bir kağıt var bana orda yazılanı okuyo erkek bebek doğdu adı da Alparslan olcak diyor öyle söyledi diyo kim olduğunu bilmiyorum, tamam o zaman Alparslan olsun diyorum ve orda uyandım, sabah eşime anlattım bende bugün doğurduğunu gördüm ve erkek çocuktu ama nasıl bir çocuktu görmen lazımdı falan dedi, 17 haftalık hamileyim bugün cinsiyet için gitcem doktora sağlıklı olsun da inşallah ama erkek olursa adı belli Yiğit Alparslan olcak inşallah