Seymaben bende 80 üstü kilo ile hamile kalanlardanım 22+2deyim +4 kilo ile yola devam ediyorum, herkes son zamanlarda cok alırsın diyor ama bilemiyorum. 19. Haftaya kadar düşük riski sonrasında da aminyotik bant stresi ile devam ettiğim hamileliğim için yeterki kızım sağlık sıhhatle doğup büyüsün kilo sorun değil diyorum. Yavrularımız sağlıklı olsun da kiloyu kendimizi biraz zorlarsak doğumdan sonra veririz ❤️