Chucky9 Karar sizin elbette ama size tavsiyem içi boş almanız :) Destekli olunca göğüs açıp kapatmak tam bir eziyet oluyor, bebek tutmakta zorlanıyor vs 😅 İçi boş olmasına bakmayın, süt olunca doluyor zaten içleri, benim de göğüslerim çok ama çok küçük; bir beden büyük kurtarıyor 🤗