Tezgelsenay Kizlarrr doktordan geliyorum 37+4 haftalik hamileyim bebegim dogum pozisyonunda fakat dogum kanalina girmemis daha . Doktorum bekleyecegiz diyor . Sizin bebisler kacinci haftada girdi neler yapabiliriz girmesi icin
deletedmom351 Tezgelsenay Doktor bana açılma ve bebeğin kanala inmesi için bol bol yürüyüş tavsiye etmişti canım
Asli91 Tezgelsenay 35.haftada girmişti kanala.37.haftadayız.Özel bişey yapmadım.Evde hareket halindeyim işimi kendim yapıyorum sıcaktan yürüyüş yapamıyorum😅
Tezgelsenay deletedmom351 yürümeye çalısıyorum ama cok fazla yuruyemiyorm karnim hemen sertlesiyor ve ağrım oluyorr cok 😏
deletedmom351 Tezgelsenay Zaten öyle olacak bebek aşağı indikçe ağrı olur vajina da batma olur normal yani