nefizemoustafa Kizlar ben Almanya’da yaşiyorum 33 haftalik hamileyim bugün kontrolüm vardi nst ye girdim ama bebeyim uyuyordu doktor da uyandirmak icin karnimi 15 dakka fln salladi sizce bunu yapmasi normal mi? Bu kordon konusunda biraz korktum🥺
Gghgfdd nefizemoustafa canım sen kac haftalıkta cınsıyet ogrendın bıde detaylı kendınmı kstedın doktormu onerdı ıkılı test ysptıktan sonra doktor uclu dörtlü onerdımı
nefizemoustafa bebisim-_00 gerçekten korktum ya aslinda hareket ediyor simdi de yine de süpe düşmüştü içime
bebisim-_00 nefizemoustafa 37+5 im pazartesi sezeryan dogumum var 4 defa nst girdim bişey olmadı.salliyolar biraz. Sadece gece yanina dönerken direk dönme yavaşça kalk otur öyle obur tarafina dön dönerken kordon dolanabiliyomus
DenizBilge nefizemoustafa benim doktorum da bir kaç kere hafifçe karnıma vurmuştu bebek uyansın diye. Korkmuştum ben de. Vurunca uyanmıştı pozisyon değiştirmişti
Dilaraeslem nefizemoustafa bende almanyada yaşıyorum 36. Haftadayım geçen hafta gittiğimde benimki de uyuyordu doktor karnını oynattı bana da oynattırdı ama ne zaman doktor gitse yine uyudu bizimki ayakta taktılar nst yi yine uyudu yürüttüler beni yine uyudu anlayacağın geçen hafta nst den bişey anlamadık