Kızlar sabah şeker yükleme testi yapıldı ve idrar tahlili burada hep meyveli gazoz gibi bi içecek içiyorsun diyorlardı kendimi ona hazırlamıştım bana pudra şekeri gibi glikoz verildi onu normal bi şişe suya katıp içtim yani şekerli su içtim bi nevi 😂 bulantılarım hala devam ediyor o yüzden benim içtikten bir iki saat sonra biraz bulantım oldu bide tansiyonum düştü bayılmadım ama bayılacaktım 😂 doktoruma sadece açlık sonucunu gösterebildim diğerleri çıkmamıştı bi saat sonra arayıp öğrenicem aranızda bilen varsa yorumlayabilir mi🙃
açlık : 87,5 doktorum gayet iyi dedi buna
1saat sonra(glikozu içince) : 164,2
2saat sonra : 89,9