bebeklibirisi Betam 1363 çıkmış şimdi e nabızdan baktım. Öğleden sonra gidecektim doktorun yanına sizce kese görünür mü
Damli Değerle alakası var mı bilmiyorum ama benim 5 binlerce çıkmıştı 4 haftalıkken görünmüştü herkesin farklı oluyor tabi ki kıyaslama yapmak doğru olmuyor bu konularda 😇
bebeklibirisi busra5501 sabah ilk defa gidip kan verdim öğleden sonra gel dedi. Gittiğimde sadece evet hamilesin diyecek büyük ihtimal bakmaz bana da öyle geliyor ama sırf hani folik asit vitamin falan sormaya gideceğim bir de kan pıhtılaşması olup olmadığını anlamak için
busra5501 bebeklibirisi folik asiti öncesindede başlamıştım ben diofol adında özelde doktorum yazmıştı. Kan pıhtılaşması şüpheniz neden var düşük mü yaptınız. Bu arada hayırlı uğurlu olsun Rabbim tamamına erdirsin bende ilk kan testinde 1633 çıkmıştı bir iki gün sonra gittim karından kesesi gözükmüştü