Nazli33 Merhabalar henüz 5 haftalık hamileyim normalde hipotroidim vardır tsh yüksek çıkardı genelde ama şu an tsh düşük çıkıyor bunu yaşayan var mı ?
Nazli33 bebisim-_00 75 alıyordum 50ye düşürdüm yarında endokrine gideceğim inşallah bir sorun olmaz korkuyorum biraz