Hayatdolu Merhabalar arkadaşlar bu sıralar karnımdan pıt pıt diye hıçkırık gibi atımlar oluyor sizinde oluyor mu? Ben diyorum yine hıçkırıyor bebeğim ama tabi belki başka bişi bu nedir acaba ?
Ayssunn Hayatdolu bende 36 haftalığım aynısı bende de var sürekli hıçkırıyor gece gündüz öğlen bir de uzun sürüyor dün bende tedirgin oldum bu kadar çok hıçkırık tutması normal mi kötü bir şey mi diye ama kötü bir şey değildir herhalde 🤷♀️
Hayatdolu Ayssunn aynen bende ondan tedirgin oldum uzun olması filan bayadır oluyor ama bu aralar çok sık olunca cuma gidicem kontrole sorayım bakalım doktora
DerinMavii Hayatdolu hickirik canim işte ne güzel ciğerlerini geliştiğini söylüyor resmen shhssh benimde öyle kaç haftadir
Nihanus Hayatdolu hıçkırıktır günde birkaç kere bile olurdu benimde çok iyiye işaret ciğerleri gelişiyor ☺️
Mucizemm0101 Hayatdolu ben 31. Haftadayım bayadır da var hıçkırık olayı bizde ☺️ Çok sık oluyor hemen hemen her gün oluyor diyebilirim ☺️