Gkc123 En son 35 haftalık ilken gittim hastaneye iki hafta sonra gel demişti normal kontroller ancak randevu 3 hafta sonraya bulabildim yani 37 oldum ama 38 de gitsem sıkıntı olur mu sizce?
Nurtrky Gkc123 randevu yoksa akşam bi bahaneyle acilden gidin mutlaka kontrol etsinler bu haftalar su azalması vs çok oluyor
MomHero2 Gkc123 son haftalar biraz sık alınıyor kontrole ama ben 5 7 günde bir gidiyorum suyum azaldığı için
2prens1prensesannesi7 Bu haftalar takip edilmesi gereken haftalar riske atmayın arasını çok tutmayın sonra birşey olduğunda doktoru suçlayıp kötülüyorlar doktorumuz bizi bizden iyi biliyor o yüzden arayı öyle kısa tutuyorlar son haftalarda tavsiyemdir
Burcu98 Gkc123 sabah erkenden giderseniz alır içeri haftanız ileride çünkü bende öyle yapıyorum sıra veriyor