37 haftalık hamileyim çok ciddi kasıklarımda bir ağrı/sancı var başta doğum sancısı sanıyordum doktorum bebek daha kanala girmemiş doğum sancıların değil bunlar gaz sancısı olabilir dedi ama gaz sancısı olmadığına eminim. Böyle kasılma gibi değil kasıklarımda inanılmaz bir ağrı var ve düzenli bir şekilde oluyor 10 dakikada bir ağrıyor. Hamile olduğumu öğrendiğimde 4,5cm lik bir kistimin olduğunuda öğrenmiştim acaba kisti mi ağrı yapıyor yada enfeksiyon var idrarımda oda olabilirmi nolur yardım edin siz yaşıyomusunuz yaşadınızmı çevrenizde yaşayan varmı bu durumu :( ?