seyy06 Bu haftalarda olup da kasık ağrısı yaşayan var mı. 2-3 gündür adet ağrısı gibi kasık ağrısı oluyor
prensesannesiiiiii seyy06 beizde 22+4 üz ve bizimde ara ara kasıklarıma ağrı giriyor bebek hareket etmiyor diye korkma benim bazen akşama kadar hareket etmiyor akşam bir başlıyor sabaha kadar 🤭😂🥰🤰
busrakaripek seyy06 22+2 haftalığım dünden beri aşağıda bir baskı hissediyorum. Vajinama doğru. Beni de biraz korkuttu
Byz_C Ben de 22+4 üm tam bugün kasık ağrısı zaman zaman yaşıyorum bebeğim kasığa bazen çok baskı yapıyor dinleniyorum bol bol. Kendinizi yormayın istirahat edin gecicidir ben de korkuyorum zaman zaman ama kontrolden geliyorum şimdi her şey yolundaymış😌
Byz_C seyy06 kendinizi yormamaya dikkat edin malesef ağrılar yorgunluktan uzun süre ayakta kalmaktan oluyor bende öyle olmuştu siz de fırsat bulduğunuzda hep yatın Allah kolaylık versin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi
prensesannesiiiiii seyy06 ne demek bide okudum konuşmaları daha önce bir düşüğünüz olmuş korkma canım benimde ilk bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum onu düşünme artık inşallah sağ salim alırız yavrularımızı kucağımıza🤲❤️