Dermin Kızlar 19 haftalık gebeyim çok fena karın ağrım var yanlarım falanda ağrıyor normol mi bu sanki iğne batırıyorlar 😢
1anne2nefes Dermin ilk gebeliklerde olabiliyor canım rahim ve karın genişledikçe ama dayanılmayacak boyuttaysa dr a danışmalısın
1anne2nefes Dermin istersen bi doktora çık canım içinde şüphe kalmasın birde ağır işler yapma ayakta cok kalma dinlen mümkün oldukça
Dermin 1anne2nefes geçen gün mesaj atıp sordum kanaman olmadığı sürece sıkıntı yok dedi birde kendini üşütme dedi
1anne2nefes Dermin hımm anladım canım ayaklarını falan sıcak tut korkma o ağrılar olabiliyor sık sık 🥰
gulsonmez27 Magnezyum başladın mı??Brnim de öyleydi tek hap içmemde anında kesildi..Bi de benden sana tavsiye bebeğin kalp atışını bi dinlemeye git sen
-Papatya33 Bende de cok oluyordu değişik bir karın agrısıydı.ve resmen kıvrandırıyordu. Sıcak sutorbası koymayın sakın ilaç bile kullanmadım bir süre sonra gecti