https://resim.host/ib/Pzm4Cb
Merhaba kızlar 4 gün önce ovulasyon testim atmıştım gebelik olabilir demiştiniz erken gebelik testi yaptım negatif ti dün adet günümdü normalde ama olmadım bugün ovulasyon yaptım bu şekilde çıktı tekrardan normaldede adet günüm geçer 1 iki gün ağrıma oluyor adet belirtisi ama merak ettiğim ovulasyon böyle çıkarım?