sadecenurrr Merhabalar 10 haftalık olduk ama 2 gundur goguslerımın sıslıgı ındı dokununca da acımıyor artık normal mıdır
ArenAsilmomm sadecenurrr benimde bazen şişiyor bazen geçiyor normaldir diye düşünüyorum sürekli şiş olması daha zor bence :) endişelenme canım
BMelek sadecenurrr bir gun aciyor bir gun normal benimde☺️ Gobeginiz sistimi? Sindirim sistemi ve metabolizma yavasladigi icin benim davul gibi gobegim var suan 🙈
Fatma0 sadecenurrr 10 da iniyor oh çok şükür demiştim bende sonra 12. Hafta da tekrar başladı 😞 şuan keyfini çıkart
sadecenurrr ArenAsilmomm hiç hamilelik belirtim yok sadece gogus şişliği vardı oda geçince endişelendim 🤣